HYUNDAİ i30 KULÜBÜ - Türkiye'nin En Büyük İ30 Forumu

Modifiye ve Aksesuar => Gövde Ekleme ve Geliştirmeleri => Konuyu başlatan: K O R H A N - 06 Ocak 2010, 22:34:35

Başlık: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 06 Ocak 2010, 22:34:35
çok basit bir uygulama geçen hafta kendi aracıma uyguladım ama resimleri çekmek aklıma gelmedi. aşağıdaki resimlerin aynısı.Sarıya boyanmış kısımlar hariç diğer tarafları Kağıt bantla kapatıyoruz veya naylon bir poşetle. sonra kaliperleri tel fırça ile sildikten sonra Bauhausedan  veya diğer yapı marketlerde satılan 300 derece sıcaklığa kadar dayanıklı ''mangal bayası '' diye geçen mat sprey boyayla açık yüzeye 10 cm uzaklıktan akmıcak bi şekilde  uyguluyoruz 5dk içinde kuruduktan sonra ikinci katı atıyoruz. Benim kendi aracıma kullandığım spreyin markası DUPLU COLOR SPECİAL die bi marka çok memlunum çok şık ve güzel gösterdi jantları.

(http://i492.photobucket.com/albums/rr288/whiteslx/Second%20half%202009%20Korean%20Pics/pds_comphoto_1151_20090501141058252.jpg)
(http://i492.photobucket.com/albums/rr288/whiteslx/Second%20half%202009%20Korean%20Pics/pds_comphoto_1151_20090501141058180.jpg)

BUDA BENİM BOYA

(http://img69.imageshack.us/img69/6748/foto085q.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 06 Ocak 2010, 22:41:47
Tamponlardaki Amerikan sinyal olayı süper ;D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 06 Ocak 2010, 22:59:51
Hayırlı olsun :D



Teşekkürler :)

O amerikan sinyalleri yaptırabilirmiyiz acaba buralarda :S
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: shadow_i_30 - 07 Ocak 2010, 00:10:37
Çok güzel olmuş .bu boyamayı jantlarda sıyah olacak şekildede yapabilrmiyiz ki kendimiz.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 07 Ocak 2010, 09:05:59
Vivid Mavi ve Lacivert arabaların bu sarı kaliper uygulamasını acilen yapması lazım. ;D ;D ;D

Bizim kırmızılara hiç yakışmaz. Sakın teklif bile etmeyin  :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 07 Ocak 2010, 09:23:24
Hemde FENERBAHÇE li olduğumuzu vurgularız dimi :D

Kırmızılara gerçekten yakışmaz ne öyle sarı-kırmızı filan  :P

Vivid Mavi ve Lacivert arabaların bu sarı kaliper uygulamasını acilen yapması lazım. ;D ;D ;D

Bizim kırmızılara hiç yakışmaz. Sakın teklif bile etmeyin  :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 07 Ocak 2010, 16:52:46
Mecidiyeköy'den geçerken tikkat  :D

Hemde FENERBAHÇE li olduğumuzu vurgularız dimi :D

Kırmızılara gerçekten yakışmaz ne öyle sarı-kırmızı filan  :P

Vivid Mavi ve Lacivert arabaların bu sarı kaliper uygulamasını acilen yapması lazım. ;D ;D ;D

Bizim kırmızılara hiç yakışmaz. Sakın teklif bile etmeyin  :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Hasan Bengi - 07 Ocak 2010, 16:57:41
Benim aracım kırmızı, bende kırmızıya mı boyatsam kaliperleri naapsam? :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 07 Ocak 2010, 17:37:20
Bizim kırmızılara beyaz olmaz mı :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 07 Ocak 2010, 18:18:48
Benim aracım kırmızı, bende kırmızıya mı boyatsam kaliperleri naapsam? :)

ben kırmızıya boyadım çok tadlu Duruyo Valla :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Rad - 08 Ocak 2010, 14:48:19
siyah çok mu sönük durur?
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 08 Ocak 2010, 14:50:51
Siyah Belli Etmez kendini Kirli Gibi Durur
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: juniortom - 08 Ocak 2010, 15:34:06
Bence en güzeli  Kırmızıdır .
:)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: readteam - 08 Ocak 2010, 22:47:24
bende kırmıza boyattım gercekten gusel duruoo
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Rad - 09 Ocak 2010, 01:02:10
ipini koparn boyamış ya arkadaşlar resim koysanıza görelim neticeleri :(
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 09 Ocak 2010, 09:04:54
Üstünü nikelaj kaplatalım ;D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 09 Ocak 2010, 09:11:17
Ben griye boyattım,kapkara olmuştu :)
 Sarı yapsam çok abartı olur mu acaba  ::)

(http://i34.tinypic.com/2gx2xqx.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 09 Ocak 2010, 09:13:14
Sarı bence çok iyi olur neden olmasın :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 09 Ocak 2010, 09:16:22
Kırmızı yakışır mı benim arabaya :)

Korhan dan alıyım kırmızı spreyini :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 09 Ocak 2010, 09:33:04
Cidden sarı çok yakışır. Ama civciv değil şöyle biraz koyu bir sarı renk bulman lazım.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 09 Ocak 2010, 11:55:52
Kırmızı yakışır mı benim arabaya :)

Korhan dan alıyım kırmızı spreyini :)

Evet abi sarı çok yakışır. abartıda olmaz bence. ama istersen kırmızıyada boyarız :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 09 Ocak 2010, 12:15:08
(http://img130.imageshack.us/img130/200/2gx2xqx1kopyakopya.jpg)
(http://img130.imageshack.us/img130/6119/2gx2xqx1kopya.jpg)
(http://img704.imageshack.us/img704/8977/2gx2xqx1.jpg)

Belki BUnlar Fikir verebilir.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Alican - 09 Ocak 2010, 13:25:07
mavi renkli olan güzel olmus =) yapılabılır =)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 09 Ocak 2010, 22:03:38
Sarılar açık olmuş  :-\ Engüzeli sarı olurrr. Gel beni dinle ;)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 12 Ocak 2010, 02:56:39
Benim Kaliperler :)

(http://img24.imageshack.us/img24/6954/img7610w.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Alican - 12 Ocak 2010, 03:11:13
Üstad güzel olmuşlar ama bence jantlara bir el atman daha iyi olucaktır :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 04 Mart 2010, 19:17:42
En yakın zamanda :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 04 Mart 2010, 20:35:26
Korhan,
ben bu renk arıyorum boyamak için
(http://www.bmwteam.net/board/uploads/post-41435-1253229523.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 04 Mart 2010, 21:33:49
Bak bu renk cuk oturmuş. Bazı oto boyacılarında mix boya hazırlayıp, basınçlı kutulara basıyorlar. Birebir yanı rengi yaptırabilirsin.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 04 Mart 2010, 21:36:15
ısıya dayanıklı olması lazım ancak
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 04 Mart 2010, 21:40:40
Süper renk
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Alican - 04 Mart 2010, 22:55:30
Renk gerçekten süper olmuş...

Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 04 Mart 2010, 23:34:59
Renk çok güzel hardal rengi gibi bişey, ama bunu ısıya dayanıklı boya olarak bulmak biraz zor.

Ben biraz araştırdım ısıya dayanıklı olan boyalar Mavi, Açık Sarı, Kırmızı Ve Siyah olarak satılıyor. Mangal Boyası olarak Geçiyor ismi.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 09 Mart 2010, 19:27:59
benim lacşvert arabaya ne renk olur arkadaşlar?
kesinlikle sarıyı kabul etmiyorum!!!
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 09 Mart 2010, 19:48:27
Kırmızı olur abi.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 09 Mart 2010, 20:41:30
açık mavide olabilir.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 09 Mart 2010, 22:21:34
Gri kaldı geriye :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 09 Mart 2010, 23:00:06
benim lacşvert arabaya ne renk olur arkadaşlar?
kesinlikle sarıyı kabul etmiyorum!!!

Temiz bakabilirseniz beyaz süper olur.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Alican - 12 Mart 2010, 02:32:45
Beyaza temiz bakmak??

İstanbulda??

Çok zor olucaktır...
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 12 Mart 2010, 11:22:57
Beyaza temiz bakmak??

İstanbulda??

Çok zor olucaktır...

Bir tane temizlik spreyine bakıyor iş. Önemli olan adam gibi kabarmayan bir boya bulabilmek  ;)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 12 Mart 2010, 11:53:15
bende sanki kırmızı olacak gibi geliyor kırmızı lacivert birazdaha uyumlu renkler gibi
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 12 Mart 2010, 12:04:51
bende sanki kırmızı olacak gibi geliyor kırmızı lacivert birazdaha uyumlu renkler gibi

Photoshop'la deneyin göreceksiniz. Laciverte ya altın sarısı ya da beyaz olur. FB'den dolayı beyaz demiştim.

Benim araba lacivert olsa, kaliperler kesinlikle kanarya sarısı olurdu  ;D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 12 Mart 2010, 16:33:43
sarı bizi bozar  >:(
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Skyline - 13 Mart 2010, 10:13:23
sarı bizi bozar  >:(

(http://www.resimler.tv/./data/media/381/kahkaha-ifadesi.gif)

Şu Fener büyük takım vesselam..
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 13 Mart 2010, 11:39:15
10 hafta sonra hangirenk belli olacak  ;)
Başlık: caliper kapağı
Gönderen: zeki - 17 Mart 2010, 22:08:18
arkadaşlar birşey sorucam bizim araçlara caliper kapağı takılabiliyor mu? jant mesafesi nedir acaba  uyarsa kırmızı takmayı düşünüyorum bu konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşşın lütfen bizim araçlara uymazsa boya yöntemini deneyeceğim .daha önce caliper boyatıp sorun yaşayan oldumu olduysa bi zahmet onuda paylaşsın:)
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: Afşin - 17 Mart 2010, 22:27:34
kaliper boyattık bir sorun yaşamadık,
kapak biraz problemli ve balata tozu topluyor,soğumayı engelliyor,maaliyetli.
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: The Mentalist - 17 Mart 2010, 22:38:32
jantları aldığım arkadaş kaliperleri boyayabilecegini söyledi tavsiye edermisiniz?
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: Afşin - 17 Mart 2010, 22:40:50
sarı ise evet :D
jantları aldığım arkadaş kaliperleri boyayabilecegini söyledi tavsiye edermisiniz?
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: The Mentalist - 17 Mart 2010, 23:24:19
sarı ise evet :D
jantları aldığım arkadaş kaliperleri boyayabilecegini söyledi tavsiye edermisiniz?

olmadı şimdi
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: K O R H A N - 18 Mart 2010, 20:52:57
Kaliper kapakları Sanırım bizim jantlara uymuyor.çünkü jantla kaliper kapağı arasında bi barmak boşluk olması gerekiyor.bu ön jantlarda mümkün değil.

Ayrıca kaliper kapakları takılırken kalipere vida ile montaj yapılıyor buda  kaliper kapaklarının ilerde ısındıkca çatlamasına kırılmasına yol açabilir.

En güzel Yöntem boya yöntemi Ben kendim boyadım. çok sağlıklı tozda tutmuyor.şu an bile ilk günkü gibi.

Boyama İle ilgili işlemi alttaki linkte bulabilirsin.

http://i30club.com/index.php/topic,558.0.html (http://i30club.com/index.php/topic,558.0.html)
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: zeki - 21 Mart 2010, 23:03:32
Kaliper kapakları Sanırım bizim jantlara uymuyor.çünkü jantla kaliper kapağı arasında bi barmak boşluk olması gerekiyor.bu ön jantlarda mümkün değil.

Ayrıca kaliper kapakları takılırken kalipere vida ile montaj yapılıyor buda  kaliper kapaklarının ilerde ısındıkca çatlamasına kırılmasına yol açabilir.

En güzel Yöntem boya yöntemi Ben kendim boyadım. çok sağlıklı tozda tutmuyor.şu an bile ilk günkü gibi.

Boyama İle ilgili işlemi alttaki linkte bulabilirsin.
teşekkür ederim boya yapıcam sanırım
http://i30club.com/index.php/topic,558.0.html (http://i30club.com/index.php/topic,558.0.html)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Hasan Bengi - 27 Mart 2010, 19:17:02
Bende kırmızıya boyattım. Yakında fotoları eklerim...
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 27 Mart 2010, 19:21:41
Ben de boyatıcam kırmızıya, eminim çok güzel olmuştur, güle güle kullan Hasan. :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 27 Mart 2010, 19:23:40

(http://i40.tinypic.com/s5h4q0.jpg)

boyattıkdan sonraki hali

(http://i42.tinypic.com/a2ynlw.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 27 Mart 2010, 19:27:46
Çok iyi ilk hali yok gibiymiş. :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 27 Mart 2010, 19:30:38
demir rengi olacagına böyle olsun istedim
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 27 Mart 2010, 19:37:33
İyi yapmşsın abi böyle daha iyi. :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 27 Mart 2010, 20:09:58
Bende demin boyadım, yarın gelecekler görür ;)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 27 Mart 2010, 20:12:02
Hayırlı olsun abi. :D
Bir ben boyatamadım. :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Alican - 27 Mart 2010, 22:33:47
Hocam çok güzel olmuş :) güle güle kullan... Yanlız diskide mi boyadınız yoksa ben mi yanlış görüyorum?


@Afşin

Hocam merak ettim :D yarın inceliyeceğim :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 27 Mart 2010, 22:39:38
aslında diski boyamadık fakat spreyden dolayı biraz kaçtı
sorun yok 1-2 frenden sonra diskte boya kalmadı
renk tam belli olmadığından diskin önündeki demir kısmıda boyadık

(http://i44.tinypic.com/1zd55lf.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Alican - 27 Mart 2010, 22:44:01
Farklı bir çalışma olmuş :) İlk kez görüyorum böyle bir boyama :) Yarın detaylıca inceliyeceğim :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 27 Mart 2010, 22:47:33
Abi, bu doğru bir uygulama değil ama :(

kendiniz mi boyadınız, usta böyle bişey yapmaz çünkü.

ben gazete ve maskeleme bantlarıyla tamamen maskeledim yaparken,bu şekilde aracı kullandınız mı?
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 27 Mart 2010, 22:49:58
usta boyadı bir kaçtane daha böyle boyamış sorun olmaz dedi acemilik şu ana kadar frenlerde bir sorun olmadı inşallah yarın bir bakarsınız :(
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 27 Mart 2010, 22:54:00
ne ustalar var,akıl alır gibi değil.

Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Hasan Bengi - 28 Mart 2010, 17:15:13
Bunu usta nasıl yapar böyle?
Kaliper böyle boyanmaz ki.

Benim ustam herkesinde bildiği gibi, diskleri maskeleme bantıyla ve gazete kağıtlarıyla örttü.
Sonra bir kat boya attı. Kuruduktan sonra bir kat daha attı. 30 dakika bekledik en son üçüncü katıda attı, cillop gibi oldu.

Mentalist; çok yanlış bir uygulama olmuş. Yerinizde olsam o ustaya bir daha uğramazdım.
Diskler boyanır mı yahu... Ne biçim ustadır o.
Maşallah kaliper dahil her yeri boyamış.
İyi bari Allah'tan çamurluğa felan sıkmamış boyayı :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 28 Mart 2010, 21:38:10
sanırım boyada ısıya dayanıklı değil. :S
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: juniortom - 10 Nisan 2010, 15:20:09
Kırmızı demişken , Tipomu aldım gittim Tekerlikçiye , o sibopları değişirken ben de ön balata ve arka kampanaları boyadım .

İşte resimler ,

(http://upmyphoto.com/img/thumbnails/frh_420100_images_9043_100746_loc.jpg) (http://upmyphoto.com/img/image.php?image=frh_420100_images_9043_100746_loc.jpg)(http://upmyphoto.com/img/thumbnails/frh_120102_images_3040_100746_loc.jpg) (http://upmyphoto.com/img/image.php?image=frh_120102_images_3040_100746_loc.jpg)(http://upmyphoto.com/img/thumbnails/frh_320109_images_4045_100746_loc.jpg) (http://upmyphoto.com/img/image.php?image=frh_320109_images_4045_100746_loc.jpg)(http://upmyphoto.com/img/thumbnails/frh_320108_images_9041_100746_loc.jpg) (http://upmyphoto.com/img/image.php?image=frh_320108_images_9041_100746_loc.jpg)

Resimlerimi direk forumdan aldığım için reklam bulunmaktadır.
Sakınca oluşturuyorsa silebilirim , saygılar .
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 10 Nisan 2010, 20:43:57
sapancada arkadaşlar baktı benimkilere
olamamışmı arkadaşlar?
olmadıysa sildirecem
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: ESTESTORE - 10 Nisan 2010, 21:29:18
Bence sildir abi gerçekten yanlış bir boyama stili işlemiş usta
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 11 Nisan 2010, 00:09:34
abi parlak boya almayın mat kırmızı mangal boyası alın daha  hoş duruyor.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 21 Nisan 2010, 21:12:33
biraz önce 2. katı attım kaliperlere
1 tüp ile 3-4 kez boyanabiliyor
(http://img682.imageshack.us/img682/7043/snc00252.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Bu®αk! - 21 Nisan 2010, 21:16:52
Abi renk süper ya. ;D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 21 Nisan 2010, 21:53:02
benim kaliperlerde ufacık bile bir kararma veya boya dökülmesi yok ilk günkü gibi :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 21 Nisan 2010, 22:08:37
Benimkinde de yoktu :)

Ancak tek kat yeterli olmuyor bu renkte
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 21 Nisan 2010, 22:11:24
senin renk çok hoşuma gitti :) sen kendinmi boyamıştın ?
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: aegelincik - 21 Nisan 2010, 22:15:04
Benimkinde de yoktu :)
Ancak tek kat yeterli olmuyor bu renkte

Benim araca ne renk gider diye hep düşünüyordum benim çok hoşuma gitti.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 21 Nisan 2010, 22:21:29
Evet Aykut abi senin arabaya yakışır renk olarak

Geçen diyecektim unuttum kararmışlardı seninkiler
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: aegelincik - 21 Nisan 2010, 22:40:12
Evet Aykut abi senin arabaya yakışır renk olarak

Geçen diyecektim unuttum kararmışlardı seninkiler

Boyayı nereden temin edebiliriz,marka ve özelliklerini verirsen bir ara bir şekilde halletmek lazım.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 21 Nisan 2010, 22:53:39
Bauhaus'tan aldım ben, Dupli Color marka Eloxal Boya, Dark Gold
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: shadow_i_30 - 22 Nisan 2010, 00:19:46
         Arkadaşlar beyaz arabaya hangi renk güzel gider acaba ya bi kaç  gündür karar veremedim. Çünkü beyaz arabada çok farkedilecek gibi ççok uyumlu bi renk olması gerekiyo
        Sizce hangi renk olabilri beyaz araba için.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 22 Nisan 2010, 00:38:35
Sarı kırmızı mavi hepsi yakışır bence ama tercihim kırmızıdır.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: ESTESTORE - 22 Nisan 2010, 07:34:44
gri araca ne renk gider acaba.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 22 Nisan 2010, 12:48:28
sarı güzel olur bence
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Hasan Bengi - 22 Nisan 2010, 17:48:19
gri araca ne renk gider acaba.

Kırmızı...

Arkadaşımda gri renk var Style Plus.
Kaliperler kırmızıya boyalı.
Çok şık duruyor.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: shadow_i_30 - 05 Mayıs 2010, 17:17:14
Acaba kaliperlerde ki ısı 100 dereceyi geçer mi?
çünkü geçen boya almaya gittim bana ısıya dayanıklı boya olmasına gerek yok bunlardan al zaten 300 dereceye çıkmaz dediler. kesinlikle ısıya dayanıklı mı olması lazım boyanın
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 05 Mayıs 2010, 17:24:50
uzun ömürlü olmasını istiyosan öyle olmalı. sürekli fren yaptığınızda daha çok ısınır. ve üzerindeki boya atmaya ve kararmaya başlar. lastiği söküp tekrardan boyamak zorunda kalırsınız.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 05 Mayıs 2010, 17:35:30
önceki sayfada resmi bulunan boya ısıya dayanıklı değil bir sorun yok

daha önce bende ısıya dayanıklı alıyordum ama renkler sınırlı, siyah-kırmızı
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: shadow_i_30 - 05 Mayıs 2010, 17:57:28
evet ya ısıya dayanıklı zok sınırlı renkler var hatta eskişehirde iki çeşit renk vardı
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: The Mentalist - 05 Mayıs 2010, 18:48:52
sarı güzel olur bence

yakışır senin arabanın rengi ile :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Rad - 05 Mayıs 2010, 20:23:44
Yav ben de diyorum dün bohasa (Bauhaus) gittiğimde bişey alacaktım ne alacaktım diye. Isıya dayanıklı kırmızı mat boya >:(
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: aegelincik - 08 Temmuz 2010, 19:47:32
Taze,taze bunlar

(http://i26.tinypic.com/33ljyo5.jpg)

(http://i27.tinypic.com/34sqkk2.jpg)

(http://i32.tinypic.com/ogho45.jpg)

(http://i32.tinypic.com/2cghisy.jpg)
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: Afşin - 08 Temmuz 2010, 20:36:35
Ahaa benim renk ;D

şahane olmuş Aykut abi ;D

ustanın eline sağlık,herkes kaliperi sökmekle uğraşmaz
ancak takıldığım nokta göbek kısmını neden boyattın Aykut abi, o kısımın boyası biraz disklere bulaşmış :(
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: aegelincik - 08 Temmuz 2010, 20:52:25
Bauhaus'tan aldım ben, Dupli Color marka Eloxal Boya, Dark Gold

Boya kodunu senden almıştım. ;)

Göbek kısmında karıncalanmalar vardı jant boyası almıştım onu kullandılar.

Disklerdeki boyalı yerler balatanın temas etmadiği yerler olduğu için sesimi çıkartmadım.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Görkem - 08 Temmuz 2010, 21:14:30
Çok güzel olmuş Aykut abi  ;)
Biride benim kaliperleri uygun bir renge boyasa  ;D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Afşin - 08 Temmuz 2010, 21:19:48
Kirli Gri ;D
Çok güzel olmuş Aykut abi  ;)
Biride benim kaliperleri uygun bir renge boyasa  ;D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Görkem - 08 Temmuz 2010, 21:34:01
Kirli Gri ;D
Çok güzel olmuş Aykut abi  ;)
Biride benim kaliperleri uygun bir renge boyasa  ;D

Ne renge boyarsak boyayalım iki gün sonra kirli gri olacak zaten  ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Rad - 10 Temmuz 2010, 16:50:19
Hayır Dublaj'ın renk tonu tam olarak "Sanırım Gri"si  ;D
Aykut abi benimkini de boyatalım boyam hazır var arabada gezdiriyorum iki aydır düğün şeysilerinde ötürü boyatamadımdı.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: aegelincik - 15 Temmuz 2010, 13:42:53
18 Temmuz tatil dönüşüm.Hafta içi bir gün hallederiz,ustanın üç saatlik bir zamana ihtiyacı var.

Ben 50 Tl ödedim (boyalar benden),bilmiyoruz sizlerce fiyat nasıl ?
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Hasan Bengi - 15 Temmuz 2010, 15:36:15
50 TL çoook fazla.

Ben sadece boya parası verdim 12 TL.
Birde yemek ısmarladım 10 TL tamamdır.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Rad - 15 Temmuz 2010, 18:33:03
18 Temmuz tatil dönüşüm.Hafta içi bir gün hallederiz,ustanın üç saatlik bir zamana ihtiyacı var.

Ben 50 Tl ödedim (boyalar benden),bilmiyoruz sizlerce fiyat nasıl ?

Senin tatil bitmiş bile=)

Gelince gidelim abi
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 15 Temmuz 2010, 21:57:48
50 tl çok pahalı

bende sadece boya parası verdim
ustayada sadece lastikleri söktüğü için 10 tl verdim
 
geriye kalan bütün işcilik bana aitti :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: aegelincik - 30 Temmuz 2010, 22:31:34
Senin tatil bitmiş bile=)
Gelince gidelim abi

Rad kardeşim

İzin dönüşü yoğunluktan sana cevap yazamadım,kusuruma bakma. ;)

3-4-5-Ağustos tarihleri arası bana uygun,halen kaliperleri boyatmak niyetindeysen yardımcı olurum.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 08 Şubat 2011, 15:14:43
gri araca hangi renk kaliper güzel olur?
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 08 Şubat 2011, 15:51:42
Sarı renk Dehşet olur :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 09 Şubat 2011, 00:35:09
kırmızı nasıl? sarı banada güzel geldi. bu işlemi yaptırabileceğim biyer biliyomusunu? iyice beleşçi oldum :D :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: barbarosoksuz - 09 Şubat 2011, 07:36:46
Pekiii aşağıda resmi görülen, floresan sprey boya ile boyansa nasıl olur? gündüz gün ışığını topla gece cayır cayır yan  ;D  :o


(http://i54.tinypic.com/af7z2s.jpg)


http://www.tekzen.com.tr/newsite/productdetial.aspx?stokkod=807667001 (http://www.tekzen.com.tr/newsite/productdetial.aspx?stokkod=807667001)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 10 Şubat 2011, 01:02:36
Pekiii aşağıda resmi görülen, floresan sprey boya ile boyansa nasıl olur? gündüz gün ışığını topla gece cayır cayır yan  ;D  :o


(http://i54.tinypic.com/af7z2s.jpg)


http://www.tekzen.com.tr/newsite/productdetial.aspx?stokkod=807667001 (http://www.tekzen.com.tr/newsite/productdetial.aspx?stokkod=807667001)

hiç bilmiyorumki güzel  birşey çıkabilir ortaya :)

cobra91: bauhause da  sprey boyalar satılıyor ısıya dayanıklı. onlardan alıp bir jantçıya gidip boyatabilirsin kaliperleri ama boyarken disklere ve diğer yerlere sıçramaması için izalasyonuna dikkat et yoksa her yer boya olur
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 24 Mart 2011, 15:06:20
fren kaliperlerini boyattım.



fotoğraflar;

(http://img217.imageshack.us/img217/1157/dsc01963v.jpg)
(http://img853.imageshack.us/img853/4255/dsc01959r.jpg)
(http://img808.imageshack.us/img808/7103/dsc01961n.jpg)
(http://img192.imageshack.us/img192/3097/dsc01968vb.jpg)
(http://img195.imageshack.us/img195/3333/dsc01967df.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 24 Mart 2011, 15:09:43
(http://img64.imageshack.us/img64/9320/dsc01974g.jpg)
(http://img863.imageshack.us/img863/985/dsc01975.jpg)
(http://img43.imageshack.us/img43/8953/dsc01978kz.jpg)
(http://img842.imageshack.us/img842/6547/dsc01970go.jpg)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: Görkem - 24 Mart 2011, 15:37:25
Gayet güzel olmuş Cobra , güle güle kullan.
Hemen maliyet sorusunu da yöneltip , merakları giderelim  ;)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 24 Mart 2011, 15:39:32
Gayet güzel olmuş Cobra , güle güle kullan.
Hemen maliyet sorusunu da yöneltip , merakları giderelim  ;)

teşekkür ederim ;)

boya 20 tl  (300 derece sıcaklığa kadar dayanıklı)
işçilik 20 tl 
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: frekans76 - 24 Mart 2011, 21:26:17
Kobra gayet hoş olmuş.
Eee sırada ne var :D
Kartını aldım, çok sevindim.Umarım yüz yüze de geliriz.
Bu arada belki farları incelemişsindir nasıl buldun, gerçi araba kir içindeydi.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 24 Mart 2011, 21:37:15
Kobra gayet hoş olmuş.
Eee sırada ne var :D
Kartını aldım, çok sevindim.Umarım yüz yüze de geliriz.
Bu arada belki farları incelemişsindir nasıl buldun, gerçi araba kir içindeydi.

teşekkür ederim

sırada farlar var karartma işlemi.

geçen gün erdem ustanın yanındaydım. baya bi sohbet ettik. iyi bir arkadaş. ömer beylede tanıştım orda aracını inceledim. orada oturuyormuş.

fırsatım olduğu zaman arabayı bırakıcam ona

kartı aldığına sevindim :D benim araç seninkinin önündeydi görmedin sanırım.
arabayı inceledim ama kirden pek anlaşılmıyordu  ;D
farların fotolarını çektim güzel olmuş. ama amerikan park arka taraf kesimi beğenmedim.

Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: aegelincik - 24 Mart 2011, 22:38:14
Cobra yakıyorsun ortalığı,kırmızı kırmızı. ;)

Çok güzel olmuş,güle güle kirlet.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 24 Mart 2011, 23:27:06
Cobra yakıyorsun ortalığı,kırmızı kırmızı. ;)

Çok güzel olmuş,güle güle kirlet.

teşekkür ederim.

hep derim kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun diye  :D
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: frekans76 - 25 Mart 2011, 08:51:21
Kobra gayet hoş olmuş.
Eee sırada ne var :D
Kartını aldım, çok sevindim.Umarım yüz yüze de geliriz.
Bu arada belki farları incelemişsindir nasıl buldun, gerçi araba kir içindeydi.


kartı aldığına sevindim :D benim araç seninkinin önündeydi görmedin sanırım.
arabayı inceledim ama kirden pek anlaşılmıyordu  ;D
farların fotolarını çektim güzel olmuş. ama amerikan park arka taraf kesimi beğenmedim.



Cobra gözüm başka aracı görmediği için fark etmemiş olabilirim ;D ;D ;D

Arka Amerikan parklar neden sana öyle geldi anlayamadım, yukarıda mı olmuş, aşağıda mı olmuş ?Ama şu var Amerikan parkı tampona oturtmak o kadar kolay değilmiş, tampon biraz bombeliymiş.
Eee sizler için hazır örnek oluyor, sizler bunları görerek daha iyisini yapacağınıza eminim...

Sis farı olmayan arkadaşlara da benim taktığım Ledli gündüz farını taktırmalarını tavsiye ederim...
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 25 Mart 2011, 11:23:22
ee öyle araba bendede olsa benimde gözüm görmez haklısın :)

amerikan parkların konumu iyi fakat dediğin gibi tampona oturtması kötü olmuş. iyi kesilmemiş geldi bana kenarları çirkin, boşluklu duruyor. tampondaki bombedende kaynaklanabilir.

neyse çokta muhim değil aslında yaptırdıktan sonra. canını sıkmaya değmez boşver. ;)

ledlerde çok güzel olmuş. sis farı olmayan araçlara çok iyi gider.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: frekans76 - 25 Mart 2011, 13:33:15

amerikan parkların konumu iyi fakat dediğin gibi tampona oturtması kötü olmuş. iyi kesilmemiş geldi bana kenarları çirkin, boşluklu duruyor. tampondaki bombedende kaynaklanabilir.

neyse çokta muhim değil aslında yaptırdıktan sonra. canını sıkmaya değmez boşver. ;)

ledlerde çok güzel olmuş. sis farı olmayan araçlara çok iyi gider.

Böyle söylediğin için bugün dikkatli şekilde baktım, haklısın.Takılırken kenarlarındaki boşluk tam doldurulmamış.Kesim güzel ama kenarlarında çok hafif boşluk var doldurmuş ama biraz basık kaldığı için öyle görünüyor.Öyle halledilmeyecek bir sorun değil.O küçük boşlukları silikonla doldururuz olur biter.Dediğin gibi öyle kafaya takacak bir şey yok.
Şimdi aracı yıkatıyorum, kirlerinden arındırıyorum, bakalım nasıl olacak.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: K O R H A N - 25 Mart 2011, 16:55:53
Sakın silikonla doldurma daha beter olur bence hiç tutma öyle kalsın. ilerde tamponundaki çizikler yüzünden tamponu boyattığında oralara macun çektirirsin o zaman sıfır gibi olur. ama sakın silikon çekme
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: demohayat - 16 Mayıs 2013, 12:16:42
Fren kaliperlerini boyatan arkadaşlar boyaları ne kadar zamanda bir yeniletiyorsunuz ?
Başlık: Ynt: caliper kapağı
Gönderen: aegelincik - 16 Mayıs 2013, 12:58:59
Taze,taze bunlar

(http://i26.tinypic.com/33ljyo5.jpg)


(http://i32.tinypic.com/ogho45.jpg)

(http://i32.tinypic.com/2cghisy.jpg)

Ben aracımı 05/09/2012 de değiştirdim,iki sene sonrasında gayet iyi durumdaydı.
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: C O B R A - 16 Mayıs 2013, 19:23:07
2 sene rahat gider ama kirleninince rengi koyulaşıyor ozaman da boyayı tazelemek gerekir :)
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: iotuzb - 08 Haziran 2013, 20:51:07
Kırmızı çok hoş olmuş ben de düşünüyorum. Aracı değiştiricem bi güzel))
Başlık: Ynt: Fren Kaliperlerinin Boyanması
Gönderen: w3ron - 24 Haziran 2013, 18:35:45

4 tanesinede yaptırmak kaç tl tutar ortalama ?