Gönderen Konu: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?  (Okunma sayısı 36091 defa)

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« : 15 Haziran 2009, 00:47:33 »
Herkesin oylamaya katılması dileğiyle...

Yakın zamanda servislerle ilgili bir karne oluşturmayı düşünmekteyiz sizlerin yardımıyla...

Bu şekilde hangi sorun için bulundugunuz ilin yada size yakın ilin hangi servisine gitmeniz gerektiğini öğrenebilecek ve müşteri memnuniyeti yüksek servisleri bilebilme şansımız olacaktır...
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı Afşin

  • i30 Master
  • ******
  • İleti: 2601
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #1 : 15 Haziran 2009, 01:28:05 »
Avrupa yakasında ,
Erk ve Ekol 'e gittim.

Ekol periyodik bakımlarda çok pahalı,çok kalabalık,ilgi düşük.

Erk fiyatlar fena değil,çok ilgililer, i30 hakkında yeterli bilgi sahibi çalışan bulmak zor.
Erk kaporta boya fena değil.

Anadolu yakasında,
Uçar ve Coşkun

Uçar çok kalabalık,ilgi çok kötü,fiyatlar şişkin,personel eğitimi orta düzeyde.i30 çok gittiği için en çok i30 ile haşır neşir olan servis bu.

Coşkun şu ana kadar gittiğim en iyi servis, servis danışmanı Yasin Mercan acayip ilgili. Fiyatlar çok uygun. Kalabalık ama büyük bir servis olduğu için (10nun üstünde lift var) sıkıntı olmadı.
Aracınızı yapılırken üst balkondan izleyebiliyorsunuz veya aracın yanına gidebiliyorsunuz. Diğer servislerde araç yanına kesinlikle almıyolar. Forum üyelerine özel indirim yapacakmışlar.

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #2 : 17 Haziran 2009, 16:13:34 »
Yenibosna Bayraktara gidiyorum. 2005 yılında Getzle başlamıştı Hyundai maceram . 2005 ten bu zamana kadar , getz ve i30larımız için bu servisi kullandık. Şu an sahip olduğum tek i30'umlada bu servisi kullanıyorum. Tam 4 senedir en ufak bir şikayetim dahi olmadı. Kaporta boyada Ayhan usta işinde oldukça iyidir , genel olarak müşteri memnuniyetide yüksek bir servis olduğunu düşünüyorum. 
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #3 : 17 Haziran 2009, 18:42:02 »
İzmir'de tavsiye edeceğiniz servis var mı arkadaşlar?
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #4 : 18 Haziran 2009, 00:49:14 »
Yenibosna Bayraktara gidiyorum. 2005 yılında Getzle başlamıştı Hyundai maceram . 2005 ten bu zamana kadar , getz ve i30larımız için bu servisi kullandık. Şu an sahip olduğum tek i30'umlada bu servisi kullanıyorum. Tam 4 senedir en ufak bir şikayetim dahi olmadı. Kaporta boyada Ayhan usta işinde oldukça iyidir , genel olarak müşteri memnuniyetide yüksek bir servis olduğunu düşünüyorum. 

Hocam servis sefi ilkay bey vardir.. i30'u olan Alican'ın selamı var de seninle özel ilgilenir... Yada beraber bir gün gidelim hem araçlara baktıralım hem bir tanışalım... Afşin hocamla tanıştırdım birde o servisin eski servis şefi sedat abim vardır oda ikitellide kendi dükkanını açdı bir sıkıntın olursa onada gidip danışabiliriz.. Afşin hocam sedat ustayı begenmişti.. servisdeki birçok kişiden daha iyi demişdi... :)
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #5 : 18 Haziran 2009, 12:26:03 »
Yenibosna Bayraktara gidiyorum. 2005 yılında Getzle başlamıştı Hyundai maceram . 2005 ten bu zamana kadar , getz ve i30larımız için bu servisi kullandık. Şu an sahip olduğum tek i30'umlada bu servisi kullanıyorum. Tam 4 senedir en ufak bir şikayetim dahi olmadı. Kaporta boyada Ayhan usta işinde oldukça iyidir , genel olarak müşteri memnuniyetide yüksek bir servis olduğunu düşünüyorum. 

Hocam servis sefi ilkay bey vardir.. i30'u olan Alican'ın selamı var de seninle özel ilgilenir... Yada beraber bir gün gidelim hem araçlara baktıralım hem bir tanışalım... Afşin hocamla tanıştırdım birde o servisin eski servis şefi sedat abim vardır oda ikitellide kendi dükkanını açdı bir sıkıntın olursa onada gidip danışabiliriz.. Afşin hocam sedat ustayı begenmişti.. servisdeki birçok kişiden daha iyi demişdi... :)


Beraber gidicekseniz benimde periyodik bakımım var o güne denk getirir serviste küçük bir buluşma yapabiliriz :)
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #6 : 19 Haziran 2009, 21:16:22 »
Hocam benim daha peryodik bakım gelmedi ama kapılardan ses geliyor ayar yapılması gerekiyor kapılara onun için gidicem. Siz ne zaman düşünüyorsunuz?
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

xuye

  • Ziyaretçi
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #7 : 20 Haziran 2009, 23:30:36 »
Eskişehirdeyim ve burada otosar var, ilk hyundai'm olan getzi aldığımdan beri 5 yıldır gidiyorum ve çok memnunum.

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #8 : 20 Haziran 2009, 23:52:03 »
25 yada 26 haziran uygun benim için bu günlerin dışında temmuzun ortalarında olabilir ancak ,  size uygunsa bugünler gidebiliriz yada temmuzda bir gün belirleyebiliriz.
Hocam benim daha peryodik bakım gelmedi ama kapılardan ses geliyor ayar yapılması gerekiyor kapılara onun için gidicem. Siz ne zaman düşünüyorsunuz?
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #9 : 21 Haziran 2009, 05:45:22 »
Ben memnun değilim. Daha doğrusu Siirt'teki çoğu Hyundai müşterisi memnun değil, Benim arka koltukta deride ufakta olsa bir yerde farklılık var ve 2-3 ay önce Bölge müdürü değiştirilsin dedi ve halen gelecek. Diyyeceksinizki bu belki servis ile alakalı değil diye o zaman son başımdan geçeni anlatayım.
Arkadaşım arak diskte yukarıdan aşağıya çizik olduğunu bununda çatlak olduğunu söyledi. Bende yok kardeşim kurşun kalem çizgisi gibi olan bu çizgi nasıl çatlak olur dedim ve soluğu serviste aldım. 1. usta yok kardeşim bu damardır dedi bende o zaman imalat hatasıdır hemen değiştir dedim, 2. usta se sıcakken su tutmuşsun ve çatlatmışsın; garantiden değişmez dedi, 3. ustayıda çağırdım yok kardeş bu balatanın tozudur, merak etme dedi. Tabi biraz daha ısrar edince benden kurtulmak için arabanın tekerini söküp o kısmı biraz zımparalayınca leke çıkıverdi. Yani hangisine inanacaksın. Sözde hepsi kurslu ve işinde usta adamlar. Ayıp...
Tabi başka bir i30'un sökülmüş komple arka kapısını dik bir şekilde yerde sürüyerek götürmesini saymıyorum bile. Adamlar bir şeyi sipariş ediyorlar en erken 2 ayda geliyor. Az evvel Hyundai'ye ağır bir mail attım. Bu sefer döneceklerinden %100 eminim.  ;)
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #10 : 28 Haziran 2009, 09:55:19 »
Ne yazıkki dönmedi beş para etmeyen müşteri temsilcileri  >:(
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı Bu®αk!

  • i30 Master
  • ******
  • İleti: 3895
  • Live to Ride & Ride to Live
    • forum-i30
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #11 : 28 Haziran 2009, 12:33:48 »
Burdaki servistede tanıdık olmalarına rağmen ilgi az. En son gittiğimizde bile takmadılar da araba alıcaz diyince anca ilgi gösterdiler. Müşteri memnuniyeti ile ilgili biraz daha bilgi edinirlerse çok daha faydalı olur die düşünüyorum. :D Ama servis ve genel anlamda işlemleri biraz yavaş yapsalar da işlemlerde hata oranı çok az. Burdaki servisin bir de eksiği rot-balans ayarı yapamıyorlar. Sadece müşteriyle iletişim sorunlarını çözseler diğerleri gözükmez bile. ;)
« Son Düzenleme: 28 Haziran 2009, 12:34:49 Gönderen: Bu®αk! »

Ex

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #12 : 28 Haziran 2009, 16:35:17 »
Bu yazılanları okudukça Yenibosna Hyundai Bayraktar'ın kıymetini anlıyorum , umarım sorunlarınız çözülür, ısrarcı bir şekilde genel merkezi telefon yağmuruna tutmanız ve Kore'ye mail atarak şikayet etmenizi öneririm. Renault laguna 1.5 dci 'de yaşadığım sorun ve iade isteğimi ancak bu şekilde çözebilmiştim. Çok uğramazsanız ve ciddi bir şekilde çıkışmazsanız ne yazık ki kimse parmağını kımıldatmıyor.
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #13 : 28 Haziran 2009, 17:03:52 »
Telefonlarını açsalar kalaylıycam ama Hyundai'ye uluşumıyorum.
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı The Mentalist

  • Kıdemli Katılımcı Üye
  • i30 Profesörü
  • ****
  • İleti: 1597
  • DOSTLUK İKİ FARKLI BEDENDE AYNI RUHU PAYLAŞMAKTIR
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #14 : 28 Haziran 2009, 19:24:02 »
anadolu yakasında  coşkun diyorum aracı ordan aldım 20000 km bakımını orda yaptırdım body kitide orda yaptırdım artık kardeş gibiyiz. tavsiye ederim ilgi çok ,samimiler ,sıcaklar ve iş yapıyorlar  ;)
(2008 İ30 select manuel lacivert 115 ps 90.000 km de SATILDI )
2013 i30 STYLE MANUEL CRDİ 128 PS BEYAZ / ÇEKMEKÖY / İSTANBUL

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #15 : 29 Haziran 2009, 00:52:41 »
Telefonlarını açsalar kalaylıycam ama Hyundai'ye uluşumıyorum.

Servise gidip gerekli numaraları ordan talep edin ve yetkili kişilerle görüşene dek , o telefon açılana dek ordan ayrılmayacağınızı söyleyin
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #16 : 29 Haziran 2009, 08:49:25 »
Telefonlarını açsalar kalaylıycam ama Hyundai'ye uluşumıyorum.

Servise gidip gerekli numaraları ordan talep edin ve yetkili kişilerle görüşene dek , o telefon açılana dek ordan ayrılmayacağınızı söyleyin

Sorduydum zaten. Ancak adam başka numara yok demişti.
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı vshancer

  • i30 Yolcusu
  • *
  • İleti: 99
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #17 : 29 Haziran 2009, 21:32:23 »
liste fiyatı 24 lira (çifti) olan paçalıklara acayip bir fiyat veren servis (ekol)'i sormak için mail attım. ne arayan var ne soran? hatta bu fiyattan gönderebiliyorsanız hemen havale yapayım demiştim. bir plastik cant kapağına 130 lira fiyat veriyor ve elinde de yok!! sipariş çekecekmiş.  ;D komedi. satış sonrası bence hiç tatmin edici değil. merkeze dilek ve istekler yazılınca genelde bir toparlanılır, birileri uyarılır vs ama hyundai de cevap yok. şikayetvar.com da ki şikayetler de dikkatimi çekti. çoğu firma hiçbirşey yapmasa bile şikayete "müşteriye gerekli bilgi verildi" gibi cevaplar yazar. hyundai ile ilgili şikayetlerde tık yok!  ;D cevap vs hiçbirşey yok. insan "vurkaçcımı bunlar?" diye düşünüyor maalesef. servis problemi hyundai ye özel de değil bence, genelde böyle maalesef.
2009 HYUNDAI İ30 1.6 CRDI TEAM GRİ

Çevrimdışı Bu®αk!

  • i30 Master
  • ******
  • İleti: 3895
  • Live to Ride & Ride to Live
    • forum-i30
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #18 : 29 Haziran 2009, 21:43:11 »
130 lira jant kapağı  :o

Ex

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #19 : 29 Haziran 2009, 22:11:23 »
0216 571 63 01
0216 571 63 02
0216 573 63 63 (0800 hattından aldım)

Bu numaraları bügün ve bir kaç gündür sürekli arıyorum açan yok. Bu tonuyla ilgili bir çalışma yapmak lazım. Şikayetvar'a farklı firmalar olmak üzere onlarca mesaj attım sadece Ezinç Metal(Güneş enerji Sistemleri), birde Hyundai ilgilenmeyip aramadılar. İmaj değiştirmeye çalışan Hyundai için kötü bir şey. Hatta attığım maillerde sizi tüm forumlarda ve çevremde yerden yere vuracağım desemde yine de arayan soran olmadı.
İngilizce'yi iyi bilen bir arkadaş bir mail hazırlasın hep beraber Hyundai Kore veya genel merkezi neresi ise oraya isimlerimiszi ekleyerek göinderelim ASSAN'ı şikayet edelim. Olmaz mı?
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı frekans76

  • i30 Profesörü
  • *****
  • İleti: 1292
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #20 : 29 Haziran 2009, 23:31:07 »
20 ve 40 bin bakımlarını Topkapıdaki Ekol servisinde yaptırdım.Servisin memnun olduğum - olmadığım yönleri vardı.20 bin bakımında i30 la ilgili pek fazla bilgileri yoktu 40 binde biraz daha bilgi sahibi olmuşlardı ama yine yetersizdiler.Benim aracın rot ayarı bozuk olduğunda dolayı her iki bakımda bunu farkedemeyen ve aksine bana yeni lastik satmaya kalkmaları olumsuz yönleri oldu.Olumlu yanı ise garantiden arka amortisörleri ve deri direksiyon simitini değiştirler.3-4 gün gibi kısa bir sürede parçalar geldi takıldı.
IMG]http://i55.tinypic.com/140znl3.jpg[/img]

Çevrimdışı Skyline

  • i30 Profesörü
  • *****
  • İleti: 1540
  • İstanbul - 37
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #21 : 30 Haziran 2009, 00:11:29 »
Telefonlarını açsalar kalaylıycam ama Hyundai'ye uluşumıyorum.

Servis kalitelerini bilmem ama Hyundai ne satış öncesi ne de satış sonrası hizmetlerinde, bayilerdeki satış danışmanlarını ve servis çalışanlarını i30 hakkında yeterince bilgilendirememiş  :-\
Ateş Kırmızı - Style Plus CRDI Otomatik

Çevrimdışı Bu®αk!

  • i30 Master
  • ******
  • İleti: 3895
  • Live to Ride & Ride to Live
    • forum-i30
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #22 : 30 Haziran 2009, 00:34:53 »
Müşteri memnuniyetine dikkat etmeleri lazım bu da ayrı bi konu. Burdakiler hiç sallamıyor.

Ex

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #23 : 30 Haziran 2009, 13:37:42 »
Nihayet 0216 573 63 63 hattından ulaşabildim. Tabi bayana " Sözde imaj değiştirmeye çalışan Hyundai'nin bu yaptığı büyük hata, parça istediğimiz halde uzun zamandır gelmiyor " vs. diye bütün şikayetlerimi aktardım. Başka ilde  parça 2-3 günde gelirken burada parçanın gelmesi 2-3 ayı buluyor dedim. O da Servis için " Türkiye'deki bütün servisler için yaklaşım tarzımız aynıdır, farklı olamaz " dedi. Neyse servise gittim, olanları söyledim ve " siz parçayı istedinizmi istemedinizmi " dedim. Görevli ise tabiki istedik dedi. O arada Merkez arayıp benim konuyla ilgili bilgi aldı. Daha sonra da merkez olarak işleri hızlandıracaklarını ve bir an önce temin edeceklerini söylemişler.
Bakalım artık... Bugunden saymaya başlayım kaç ay sürecek.
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #24 : 30 Haziran 2009, 15:09:29 »
Umarım derhal getirirler dostum seni çok üzdüler ,
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.