Gönderen Konu: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?  (Okunma sayısı 36112 defa)

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #25 : 30 Haziran 2009, 16:48:21 »
Umarım derhal getirirler dostum seni çok üzdüler ,

Sağol Sobre. 15-20 gün sonra tayinden dolayı gidecez. Ondan artık temin etmeleri lazım. Birdaha gittiğim yerde işlemlere baştan başlamak istemiyorum. Değişimlerde Fiyatı fazla olan parçada bölge müdürünün onayını alıyorlarmış. Deri direksiyon için aldılar önümde. Arka ikili koltuk için ben bizzat aldırdım.
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP


Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #27 : 30 Haziran 2009, 17:39:27 »
Resimde görülürmü bilmiyorum Denerim. Işık yansıyınca belli oluyor. Görebilmek için eğilip bükülmek lazım.  ;)
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #28 : 30 Haziran 2009, 23:27:37 »
@sobre

Hocam servise gittin mi? Yoksa daha gidemedin mi? En son beraber gidecektik  ;D
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #29 : 01 Temmuz 2009, 12:06:59 »
@sobre

Hocam servise gittin mi? Yoksa daha gidemedin mi? En son beraber gidecektik  ;D

Gidemedim dostum daha , temmuzun 2 haftasına kaldı sana uyarsa beraber gidelim
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #30 : 02 Temmuz 2009, 00:40:34 »
hocam temmuzda ne zaman gideceğini söylerse daha net cevap verebılırım  :)
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı unnamedsoldier

  • i30 Yolcusu
  • *
  • İleti: 56
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #31 : 02 Temmuz 2009, 09:21:54 »
Yenibosna Bayraktar iyidir  ;D
i30 1.6 CVVT 126 HP PRIME - SİYAH

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #32 : 05 Temmuz 2009, 14:16:15 »
hocam temmuzda ne zaman gideceğini söylerse daha net cevap verebılırım  :)

Tam bi netleştiremedim dostum netleştirir netleştirmez sana tarih aralığını söylerim sende sana uyan günü söylersin o gün ve saatte karar kılıp beraber gideriz , başka gelecek olanalrda varsa bayraktara baskına gideriz :)
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #33 : 05 Temmuz 2009, 18:58:34 »
Hocam ben dün bayraktara ugradım. İlkay usta ile konustum. Olaki ben gelemezsem ilkey ustayı bulup forumdan bahsedersın Alican gönderdi dersin yardımcı olur. Ama yınede beraber gitmek 1. tercihim.
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #34 : 07 Temmuz 2009, 16:29:44 »
Hocam ben dün bayraktara ugradım. İlkay usta ile konustum. Olaki ben gelemezsem ilkey ustayı bulup forumdan bahsedersın Alican gönderdi dersin yardımcı olur. Ama yınede beraber gitmek 1. tercihim.

Tamam dostum , ben senle tanışmak için dedim zaten hem zaman geçiririz orda diye , servisteki ustalarla ve danışmanlarla zaten diyaloğum var gerçi ben daha çok kaporta bölümüyle haşır neşirim :)
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #35 : 07 Temmuz 2009, 17:11:24 »
Benim parçalar yine gelmemiş. Adama yine " sen istediğinden emin misin " deyince kodları gel göstereyim dedi. Geçtik PC 'nin başına. Adam beklenen parçalar kısmında "Onay BEKLİYOR" sekmesine tıklayıp benim  parçaları gösterdi. Bu ONAY işi ne kardeş dedim. "Onayı Bölge müdürü vermemişmiydi" dedim. "Bu onay başka bir şey, Eşya çıkıp geldikten ve ben kargoyu teslim aldıktan sonra " işleme alındı " yazısına dönüşecek(Yersen tabi)" dedi.
Bu arada ben direksiyon mafsalı bekliyorken listede Rotil vardı. Bu ne kardeş deyince "abi senin ses yapan şeyler budur" dedi.
Yani anlayacağınız bu işte bir iş var. Anladığım kadarı ile bunlar merkeze servis olarak baya borçları var ve ödemiyorlar. Fabrikada göndermeyerek bizi mağdur ediyor.
Arka koltuklar "Arka Sağ ikili koltuk minderi " olarak geçiyordu. Minder ne iş yanlış mı istediler diyecem ama...? Koltuğun fiyatı 2.200TL civarıymış.
Rotili benim adıma isteyip başkasınamı takıyorlar?
Böyle işin içine artık... Adamı deli eder bunlar.

Edit : Cümle Düşüklüğü giderildi  ;)
« Son Düzenleme: 07 Temmuz 2009, 20:26:41 Gönderen: fktanik »
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #36 : 07 Temmuz 2009, 20:06:51 »
@fktanik

Hocam hyundai assana mail at servisi şikayet bence... Ve biraz sabredip izmire tayin oldugunda ıyı bır servıse götürüp aracını garanti kapsamında düzellitir. Diyecek birşey bulamıyorum. Çok üzüldüm adına. Bu kadar servisin işi uzatması hiç hoş değil!
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı Hasan Bengi

  • i30 Profesörü
  • *****
  • İleti: 1327
  • 26 TR 198
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #37 : 08 Temmuz 2009, 01:21:48 »
Eskişehir Otosar!

1.000 KM bakımına gittim 2 gün önce.
Ve servise ilk gidişimde vukuat yaptım...

Servis ana baba günü 15 araba var çogu 1.000 KM bakımına gelmiş.
Yapacagı tek şey, yagına suyuna lastik basınçlarına bakmak..
Maksimum 4 dakika..

Aracımı götürdüm içeriye girdim yüzüme bakan yok. Birini buldum. Aracım yeni ilk bakımına getirdim dedim. Kaç KM dedi! İlk HÖNKKK!!!Ne demek kaç km? 1.000 KM tabii ki dedim.

Tamam hemen işlemleri yapalım 1 saat sürer dedi.
Ne diyorsun sen ya dedim ne 1 saati? Beyefendi kalabalık dedi. Peki tamam dedim.

Bakıyorum benden sonra gelen araçlar hemen bakıma alınıyor benim araba öyle bekliyor.
Neyse sonra birisi geldi üstü başı yag. Bu tabii ki normal.
Aracın içine binmeye kalktı.
Hemen koştum napıyorsun sen dedim? Arabayı çekicem abi şuraya dedi. Bu halinle mi dedim? Abi ne var halimde birşey yok dedi. Üstün başın yag birşey örtmeyecek misin dedim? Gerek yok abi bu deri döşeme kir pas tutmaz dedi. İKİNCİ HÖNKKK!!!

Hemen poşet felan ört öyle çek yada ben çekeyim dedim velet ters ters baktı. Daha 20 yaşında yok.

Bakıma alındı araç. Daha sonra satışa geçtim oradaki müdürle konuştum yaşadıgım durumları anlattım. Ben ilgilenirim dedi. 5 dk sonra bakım bitmiş alabilrsin aracını dedi.

Xenon fiyatını sordum. Hemen yedek parça şefine soralım dedi. Tam tamına verdigi fiyat 1.100 TL!!! ÜÇÜNCÜ HÖNNNNKK!!!

Arkada istersen git konuş dedi hemen gittim arkaya.

Anam bi baktım 20 - 21 yaşlarında bi çocuk. Sen misin yedek parçacı dedim şöyle bi süzdü beni begenemedin mi der gibi gayet laubali bir şekilde eveeeet dedi. İyi dedim gel. Aracın yanına gittim. Ben dedim Xenon taktırmak istiyorum. Ama çok pahalıymış dedim. Evet beyefendi xenonlar pahalı. Çüünkü onların bilmem ne lambası bilmem nesi zartı zurtu var dedi. Nedir o zart zurt dedim. Beyefendi işte xenon ampülü aküsü felan dedi. Akü mü dedim! Evet dedi. DÖRDÜNCÜ HÖNNNNKK!!! Adam balast'a (ateşleyici) akü dedi. Ne kadar bilgili oldugunu anladıktan sonra (!) hemen yanından ayrıldım!

Aracımı yıkamıyacak mısınız dedim bakımı yapan kişiye. Abi araban temiz gerek yok zaten kalabalık dedi.
Artık iyice sinir katsayım arttı.
Gayet yüksek bir sesle herkesin gözleri benim üzerimde bi halde.

Ne demek temiz ne demek gerek yok kardeşim! Bak bakalım elimdeki şikayet dilekçesinde ne yazıyor! (Servis sonrası yıkama yapıldı mı? ) Bak dedim bunu doldururum seninde ismini yazarım veririm merkeze! Kirli yada temiz kısa sürer yada uzun sürer yıkamak zorundasın! Madem uzun sürecek bana gerek yok demiyeceksin uzun sürer abi istersen beklersen yıkayalım diyeceksin! DEDİM...

İçerde kim var kim yok geldi. Yok dedim kardeşim Hyundai aldıgıma adamı pişman edersiniz siz dedim. Bakıma geliyoruz 5 dklık iş için 1 saat bekliyoruz. Yıkama yapmak zorunda olan adam arabayı yıkamıyor! Yag kir içindeki adam koltuga oturmaya kalkıyor. Xenon'un ne oldugunu bilmeyen adamla muhattap oluyorum.! Burası servis benim isteklerim yapılmak zorunda öyle yada böyle dedikten sonra. Artık koluma satış sorumlusu girerek gel Hasan'cım tamam takma kafana. Olur böyle şeyler diyerek beni yatıştırdı.

İçerde çay içerken arabam birgüzel yıkanmış. Tartıştıgım kişiler ise benle görüşerek ya işte bugun yogunduk kusurumuza bakmayın felan dedi. Bende alttan aldım artık. Çünkü kimle muhattap olsam sorun çıktı bu serviste.

Neyse çok uzattım.
Sanıyorum 15.000 KM bakımı özel serviste yaptıracagım!...
Hyundai i30 1.6 CVVT Prime


Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #38 : 08 Temmuz 2009, 01:27:29 »
Hocam özel serviste yaptırırken dikkat et aracın garanti dışında kalmasın.

Garantiyi devam ettirebilecek bir özel servis olsun.
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi


xuye

  • Ziyaretçi
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #40 : 08 Temmuz 2009, 10:37:33 »
@Chryin
Dostum yaşadığın sorunla ilgili bir mesaj attım sana

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #41 : 08 Temmuz 2009, 10:53:27 »
Bende yakında Faruk'un Servis Maceraları diye kitap çıkaracağım. Türü Kavga Dövüş yani Aksiyon olacak. Belki ilerde film de çekerim  ;D
« Son Düzenleme: 08 Temmuz 2009, 14:53:17 Gönderen: fktanik »
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı sarvan/kümbet

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 141
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #42 : 08 Temmuz 2009, 15:20:10 »
Arkadaşlar bende servislerden ve müşteri hizmetlerinden çok çeken birisi olarak bunları yazıyorum. Faruk arkadaşımı en iyi anlayanlardan biriyim. Hyundainin satış sonrası hizmetleri evlere şenlik. Bende aracımı aldıktan sonra direksiyonundan lıkırtı şeklinde özellikle bozuk yollarda artan ses geldiğini fark ettim. Aracı Ankara Neziroğlundan almıştım. Yine onların servisine gittim. Bu sesin elektrik destekli direksiyonlarda normal olduğunu söyleyip bir iki yağlama sıkıştırma işlemi yapıp aracı teslim ettiler. Tabi sorun devam ediyordu. Sonradan Ankaranın en eski servisi olan Yıldırım servise gittim, onlar aracı test ettikten sonra sorunu tespit edip, Hyundainin bu ses konusunda bir iyileştirme geliştirdiğini ve bu kapsamda (yanılmıyorsam direksiyon burcuydu) bir parçanın değişeceğini söylediler. Parça sipariş edilip takıldıktan sonra ciddi bir iyileşme oldu ancak tam olarak geçmedi. Bozuk yollarda ses eskisi kadar olmamakla berarber yine geliyordu. Durumu tekrar izah ettiğimde servis hyundainin tavsiyesini yaptıklarını bundan sonra kendi açılarından yapacak bir şey kalmadığını söyleyip Assanla irtibata geçmemi önerdiler. Defalarca telefon görüşmesi, e-postaya rağmen geri dönen bir Allahın kulu olmadı. Müşteri olarak adam yerine koyulmamanın manevi ezikliğini yaşadım. Daha sonra kendi çabamla Ankara Akbak servise durumu bildirir mail attım. Onlarda durumu incelemek için aracı bırakmamı, üstelik bir iki gün içinde fabrika teknisyeninin geleceğini aracı onada gösterebileceklerini söylediler. Aracım iki gün serviste kaldı. Sesi kendilerininde tespit ettiğini ve gerekli iyileştirmenin yapıldığını ,fabrika teknisyeninde aracı test ederek bu sesi normal bulduğunu
söyleyip aracımı alabileceğimi söylediler. Çaresiz ilk iyileştirmeyi yapan Yıldırım servise giderek bu kadar severek aldığım aracımı aldığıma neredeyse pişman olmak üzere olduğumu söyledim. Servis sahibi bu sefer aracı kendisi test ederek ses sorununu bizzat yaşadı ve sisteme müdahalede bulunacaklarını eğer yine sorun çözülmezse değişime gideceklerini söyledi. Müdahale sonucu düzelme olmayınca direksiyon sistemini değiştirdiler. Buna rağmen tam olarak ses geçti diyemem. Çok bozuk yollarda belli belirsiz bir metalik ses halen var. Anladığım kadarıyla i30 ların direksiyon sistemlerinde kalıcı bir sıkıntı var. Bu süreçte sinir olarak oldukça yıprandım. Haberler bölümünde açtığım müşteri hizmetleriyle ilgili konuya Faruk arkadaşım haricinde kimse ilgi göstermedi. Ben verilen hizmetlerin iyileşmesi ve sevislerin kalitelerinin yüksektilmesi için birlikte etkili bir düşünce geliştirelim diyorum.Artık müşteri olarak adam yerine koyulalım, muhatab olduğumuz temsilciler geri dönüp bilgi versinler diyorum. Bunun için gerekirse araçlarımızla Genel Müdürlük binasına gidip dikkatlerini çekelim diyorum. Daha özgün düşünceler varsa onlarada katılabiliriz. yeterki sorunlarımız ve çözümleri için güç birliği yapalım. Halen müşteri hizmetlerindeki çalışanların vurdum duymaz tavırlarını içime sindiremiyorum. İnanın fırsatını bulduğun ilk anda dava açacağım. O kadar kızgınım onlara. Hyundaiye yakışır hizmet veremiyorlar. Çok uzun oldu ancak bu siteler sadece geyik yapmak için değil sorunlara çözüm bulmak içinde kullanılmalı arkadaşlar. Ve bizler ortak güçlü bir düşünce üretebilirsek bunu başarabilir, bin bir zorlukla kandığımız parayla aldığımız araçlarımız için gereken hizmeti alabiliriz. Sabrınız için teşekkür ederim.

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #43 : 08 Temmuz 2009, 15:43:16 »
Sana katılıyorum. Bence şuan tek çare ASSAN'ı Hyundai genel merkezine şikayet etmek. Plakalarımızı ve yaşadığımız sorunları yazabilirsek belki o şekilde dikkatlerini çekeriz. Sonuçta Hyundai tüm dünyada imaj yenilemeye çalışıyor. Amerika'daki abim geçen sene Hyundai için Amerika'da da kalitesiz olarak görüldüğünü söylemişti.Ancak Amerika'da Santa Fe ve Hyundai Genesis ile ödül alarak birşeyler yaptğını gösterdi. Yani Türkiye'den Assan ile ilgili baya ciddi mailler atabilirsek bir şeyler olur diyorum.
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #44 : 08 Temmuz 2009, 17:24:48 »
Hocam ben şu ana kadar bir sorun yaşamadım servis açısından ama bu ileride yaşamayacagım anlamına gelmemekte. Bu sebeple bende bu konuya destek vermeye hazırım.

Hyundai Assan Otomotiv San. Tic. A.Ş.
Genel Müdürlük
Şehit Mehmet Fatih ÖngÜl Sk. No:2
34742 Kozyatağı-İstanbul
Tel:0216 571 6363


Ne yapılması gerekıyorsa ortak bır karar alıp bunu uygulayalım.
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı sarvan/kümbet

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 141
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #45 : 08 Temmuz 2009, 20:04:17 »
Arkadaşlar; Benim düşüncem durumu genel anlamda bildirir bir dilekçe oluşturalım ve bu dilekçeyi sitemizde yayınlayalım. Herkes bu dilekçeyi sitemizden indirip imzalayıp Genel Müdürlüğe postalasın. Bu şekilde başlayalım. Daha sonra muhatap bulup bulamamamıza göre üst makamlara ve hatta grup olarak hyundai Koreye kadar ulaşalım. Bu konudaki düşünceleriniz nedir..? Kalemi kuvvetli birisi dilekçeyi hazırlayabilir...

Çevrimdışı Skyline

  • i30 Profesörü
  • *****
  • İleti: 1540
  • İstanbul - 37
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #46 : 09 Temmuz 2009, 01:23:18 »
Assan'ın önündeki yol 2 şeritli dar bir yol 15-20 araçlık bir i30 konvoyu, trafiği tıkar mı acaba??  Araçların camlarında İngilizce ve Türkçe pankartlar olsa, birileri bu konvoyu fotoğraflasa, birileri de bu fotoğrafları Kore'ye maillese ne olur acaba ??  ;D ;D ;D

Karar verin abicim.

Coşkun,
Bayraktar

hangisi iyi ??
Ateş Kırmızı - Style Plus CRDI Otomatik

Çevrimdışı fktanik

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 930
  • Faruk
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #47 : 09 Temmuz 2009, 10:18:22 »
Merakla beklenen köşe yazıma devam edeyim.  ;D

Az önce tekrar Merkezi(5716363) aradım. Çıkan bayana "sizinle yani müşteri hizmetleri ile ilgili internette çok fazla şikayet var" dedim. "Geri dönecez dediğiniz halde dönmemeniz kabul edilecek gibi değil" dedim. Bayan ise " biz dönecez demiyoruz ki, servisle irtibat kurup onlar sizi arayacak diye kastediyoruz" dedi.
Konuya giriş yapıp anlatmaya başladım, parçaların gelmemesinden dolayı "bizim servis ile Hyundai merkez arasında maddi yönden sıkıntı mı var; Parçalar isteniyor, adam kodları ile gösteriyor ama sistemde ONAY BEKLİYOR olarak görülüyor -ki bölge müdürü bizzat görüp onay verdiği halde" dedim . Bayan da plakayı vs. girdikten sonra " siz en son Şubat'ta aramışsınız "deyince Chryin gibi HÖÖNKKK ettim. Kadına "Daha geçen hafta aradım, daha sonra servise geçtim ve bayan orayı arayıp bilgi aldı" deyince O da şaşırdı. Neyse "ben servisi arayıp bilgi alacağım "dedi. Son olarak "siz veya servis birileri yalan söylüyor, servis istedik diyor bilgisayarında kodlarıyla gösteriyor, siz ise Koltuk hariç herşey stoklarda var görünüyor istenirse en geç bir haftada orda olur diyorsunuz" dedim, ilgileneceğim dedi ve kapattık. Anlayacağınız baya konuştuk ama kısaca yazdım.

10 dakika sonra buradaki bayiyiyi aradım, bana oranın sahibi olan falan kişiyi bağlayın dedim. Adam Bursa'da da Bilim Otomotiv'in sahibi olduğundan oradaymış, yani yok dedi. O zaman servisteki malum kişi olan falanı bağlarmısın dedim, bağladı. Kardeş "merkezden aradılarmı" diye sordum "evet aradılar" dedi. "Sen parçaları istedinmi istemedinmi hemşerim" dedim. "Ben istedim, sende gördün" dedi. "Ancak sizin bilmediğiniz servis-şirket sahibi-Hyundai merkez arasında bir sorun var, bununla ilgi Patronla konuştum bu sorunu çöz" dedim vs. vs. dedi. Ne bu sorun kardeş deyince söyleyemem abi dedi.  Bende artık bağırarak "Hemşerim sizin merkezle olan probleminiz beni hiç ilgilendirmez, garantili olan arabamın sorununu biran önce gidermek zorundasınız" deyince haklısın haklısın deyip durdu. Hatta" belki sen bu adamın tayini çıkmış 10-15 gün daha sallayalım kurtulacaz diye düşünüyorsundur "dedim. O da " ne alakası var abi " dedi. "Yarın 14:30'dan sonra gel yıllık bakımı yapalım" dedi ve kapattık.
Aman arkadaşlar Siirt'e gelirseniz veya yakınlardan geçerseniz arabanısı dikkatli kullanın ve bol bol dua edinde arabanız bozulmasın. Bunlar adamı deli eder.

Şimdi sorunları ile ilgili mağdur edilmemin sebebini Merkeze aktaracağım. Tabi çıkan olursa.

-Bitti-
« Son Düzenleme: 09 Temmuz 2009, 10:19:56 Gönderen: fktanik »
Ex 2009 I30 CRDI STYLE
Ex 2007 GETZ CRDI KLM, SR, 4 HY, ABS
2011 ERA CRDI KLM, 2 HY, ABS, ESP

xuye

  • Ziyaretçi
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #48 : 09 Temmuz 2009, 10:52:09 »
Eğer bir servisle ilgili sürekli sorun yaşanıyorsa ve müşteri şikayetleri yoğunlaşmışsa hyundai'nin bu kişilerin elinden servisi alması gerekir. Aynı kişilerle devam etmek markaya zarar veriyor.

Merakla beklenen köşe yazıma devam edeyim.  ;D

Az önce tekrar Merkezi(5716363) aradım. Çıkan bayana "sizinle yani müşteri hizmetleri ile ilgili internette çok fazla şikayet var" dedim. "Geri dönecez dediğiniz halde dönmemeniz kabul edilecek gibi değil" dedim. Bayan ise " biz dönecez demiyoruz ki, servisle irtibat kurup onlar sizi arayacak diye kastediyoruz" dedi.
Konuya giriş yapıp anlatmaya başladım, parçaların gelmemesinden dolayı "bizim servis ile Hyundai merkez arasında maddi yönden sıkıntı mı var; Parçalar isteniyor, adam kodları ile gösteriyor ama sistemde ONAY BEKLİYOR olarak görülüyor -ki bölge müdürü bizzat görüp onay verdiği halde" dedim . Bayan da plakayı vs. girdikten sonra " siz en son Şubat'ta aramışsınız "deyince Chryin gibi HÖÖNKKK ettim. Kadına "Daha geçen hafta aradım, daha sonra servise geçtim ve bayan orayı arayıp bilgi aldı" deyince O da şaşırdı. Neyse "ben servisi arayıp bilgi alacağım "dedi. Son olarak "siz veya servis birileri yalan söylüyor, servis istedik diyor bilgisayarında kodlarıyla gösteriyor, siz ise Koltuk hariç herşey stoklarda var görünüyor istenirse en geç bir haftada orda olur diyorsunuz" dedim, ilgileneceğim dedi ve kapattık. Anlayacağınız baya konuştuk ama kısaca yazdım.

10 dakika sonra buradaki bayiyiyi aradım, bana oranın sahibi olan falan kişiyi bağlayın dedim. Adam Bursa'da da Bilim Otomotiv'in sahibi olduğundan oradaymış, yani yok dedi. O zaman servisteki malum kişi olan falanı bağlarmısın dedim, bağladı. Kardeş "merkezden aradılarmı" diye sordum "evet aradılar" dedi. "Sen parçaları istedinmi istemedinmi hemşerim" dedim. "Ben istedim, sende gördün" dedi. "Ancak sizin bilmediğiniz servis-şirket sahibi-Hyundai merkez arasında bir sorun var, bununla ilgi Patronla konuştum bu sorunu çöz" dedim vs. vs. dedi. Ne bu sorun kardeş deyince söyleyemem abi dedi.  Bende artık bağırarak "Hemşerim sizin merkezle olan probleminiz beni hiç ilgilendirmez, garantili olan arabamın sorununu biran önce gidermek zorundasınız" deyince haklısın haklısın deyip durdu. Hatta" belki sen bu adamın tayini çıkmış 10-15 gün daha sallayalım kurtulacaz diye düşünüyorsundur "dedim. O da " ne alakası var abi " dedi. "Yarın 14:30'dan sonra gel yıllık bakımı yapalım" dedi ve kapattık.
Aman arkadaşlar Siirt'e gelirseniz veya yakınlardan geçerseniz arabanısı dikkatli kullanın ve bol bol dua edinde arabanız bozulmasın. Bunlar adamı deli eder.

Şimdi sorunları ile ilgili mağdur edilmemin sebebini Merkeze aktaracağım. Tabi çıkan olursa.

-Bitti-


Çevrimdışı sarvan/kümbet

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 141
Ynt: Hyundai yetkili servislerinden memnun musunuz?
« Yanıtla #49 : 09 Temmuz 2009, 14:28:37 »
Faruk arakadaşım seninle ben bu müşteri hizmetlerinin elinden en çok çeken i 30 sahipleriyiz. Zamanım olsa genel müdürlüğe kadar gidip ortalığı basın önünde karıştıracağım ama şu an zamanım yok bu tür şeylerle uğraşacak. Öncelikle şu hizmet sunumuyla ilgili protesto dilekçesi işini toptan bir halledelim. Eğer yine ilgilenmezlerse katılımcı arkadaşlarla ellerimizde dövizlerle genel müdürlük binasına gidelim. Aynı gün basınada haber verelim.