Sevgili dostlar,
Nadir de olsa ara sıra i30'umuzla ilgili şikayet ettiğimiz hususlar oluyor. Fakat genellikle Hyundai-Assan sorunlara karşı duyarsız kalmıyor. Arıyorlar soruyorlar, kendilerince uygun gördükleri çözümleri sunmaya çalışıyorlar... Doğruya doğru... Ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum... Herhangi birimizi o koltuğa oturtsak emin olun hem müşteri memnuniyeti hem şirket ve marka yönetimi adına buna yakın bir performans olurdu. Bu bakımdan ben tecrübeli bir kullanıcı olarak Türkiye'nin gurur duyduğu insanlar olan Asım KİBAR, Ali KİBAR ve Ahmet KİBAR beylere, Haluk KAYABAŞI ve Tamer SAKA beylere teşekkür etmek istiyorum. Bence bu insanlar bir teşekkürü ve hatta mümkün ise i30 club'ın plaketi ya da anımsanacak küçük bir armağanını gerçekten hak ediyorlar. Müşterisini dinleyen, bir şekilde sorunu olduğunda yardıma çalışan insanları bizim takdir ve teşekkürle yüceltmemiz gerekir. İçtenlikle böyle düşünüyorum... Forum olarak fabrika turu yapmıştık; bir de bu insanlara teşekkür ziyareti yapsak ya da Aykut ağabeyle bir kaç temsilcimiz ziyaret etse yerinde olur... Güzel olur. Biz toplum olarak eleştirilerimizi hep yaparız da takdirimizi az iletiriz. Oysa iyi insanlarımıza sahip çıkmamız o kadar önemli ki...
Kibar Holding'in ve Hyundai-Assan'ın ufak tefek hususlar dışında genel olarak müşterileriyle ilişkilerinin değerini anlamak için şikayetvar gibi siteleri açııp; örneğin bir Opel şirketinin ya da VW'nin şikayetlere gösterdiği ilgiyi okuyun, bir de Hyundai'ye bakın... Aradaki fersah fersah uçurumu görürsünüz... Yani ben geçenlerde özel olarak bunlara baktım ve Türkiye'de çok tutulan bazı markaların müşterilerine cevap vermeye dahi tenezzül etmediklerini gördüm. Açıp bir okuyun lütfen.
http://www.golfturkiye.net/golf-mk-7-11/golf-7-sorunlar-hatalar-arizalar-problemler-1194/index109.htmlİyi arabalar yaptıklarını düşündüğüm VW ile ilgili olarak; Golf 7 hakkında aşağıdaki bağlantıda yer alan sorunları bir okuyun lütfen. İnanın i30'lar zaman zaman hepimizin gördüğü bazı şeyler dışında fevkalade araçlar... Ayrıca Hyundai-Assan da garanti konusunda diğer şiketlerden daha iyi diye düşünüyorum...
Biraz övgü dolu oldu ama gerçekten hissettiklerim bunlardı. Bir defa da teşekkür etmek istedim.
Assan Genel Müdürü Ümit Karaaslan'ı da ekleyelim. Honda'daki tecrübelerinin ardından Hyundai'deki yeni görevi dolayısıyla da tebrik edip başarılarını sürdürmesini temenni edelim...