Gönderen Konu: Bir de bu yorumları okuyun  (Okunma sayısı 16653 defa)

Çevrimdışı eagleswing

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 874
Bir de bu yorumları okuyun
« : 01 Ağustos 2013, 09:25:15 »
Sevgili dostlar,
Nadir de olsa ara sıra i30'umuzla ilgili şikayet ettiğimiz hususlar oluyor. Fakat genellikle Hyundai-Assan sorunlara karşı duyarsız kalmıyor. Arıyorlar soruyorlar, kendilerince uygun gördükleri çözümleri sunmaya çalışıyorlar... Doğruya doğru... Ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum... Herhangi birimizi o koltuğa oturtsak emin olun hem müşteri memnuniyeti hem şirket ve marka yönetimi adına buna yakın bir performans olurdu. Bu bakımdan ben tecrübeli bir kullanıcı olarak Türkiye'nin gurur duyduğu insanlar olan Asım KİBAR, Ali KİBAR  ve Ahmet KİBAR beylere, Haluk KAYABAŞI ve Tamer SAKA beylere teşekkür etmek istiyorum. Bence bu insanlar bir teşekkürü ve hatta mümkün ise i30 club'ın plaketi ya da  anımsanacak küçük bir armağanını gerçekten hak ediyorlar. Müşterisini dinleyen, bir şekilde sorunu olduğunda yardıma çalışan insanları bizim takdir ve teşekkürle yüceltmemiz gerekir. İçtenlikle böyle düşünüyorum... Forum olarak fabrika turu yapmıştık; bir de bu insanlara teşekkür ziyareti yapsak ya da Aykut ağabeyle bir kaç temsilcimiz ziyaret etse yerinde olur... Güzel olur. Biz toplum olarak eleştirilerimizi hep yaparız da takdirimizi az iletiriz. Oysa iyi insanlarımıza sahip çıkmamız o kadar önemli ki...

Kibar Holding'in ve Hyundai-Assan'ın ufak tefek hususlar dışında genel olarak müşterileriyle ilişkilerinin değerini anlamak için şikayetvar gibi siteleri açııp; örneğin bir Opel şirketinin ya da VW'nin şikayetlere gösterdiği ilgiyi okuyun, bir de Hyundai'ye bakın... Aradaki fersah fersah uçurumu görürsünüz... Yani ben geçenlerde özel olarak bunlara baktım ve Türkiye'de çok tutulan bazı markaların müşterilerine cevap vermeye dahi tenezzül etmediklerini gördüm. Açıp bir okuyun lütfen.

http://www.golfturkiye.net/golf-mk-7-11/golf-7-sorunlar-hatalar-arizalar-problemler-1194/index109.html

İyi arabalar yaptıklarını düşündüğüm VW ile ilgili olarak; Golf 7 hakkında aşağıdaki bağlantıda yer alan sorunları bir okuyun lütfen. İnanın i30'lar zaman zaman hepimizin gördüğü bazı şeyler dışında fevkalade araçlar... Ayrıca Hyundai-Assan da garanti konusunda diğer şiketlerden daha iyi diye düşünüyorum...

Biraz övgü dolu oldu ama gerçekten hissettiklerim bunlardı. Bir defa da teşekkür etmek istedim.

Assan Genel Müdürü Ümit Karaaslan'ı da ekleyelim. Honda'daki tecrübelerinin ardından Hyundai'deki yeni görevi dolayısıyla da tebrik edip başarılarını sürdürmesini temenni edelim...
« Son Düzenleme: 01 Ağustos 2013, 13:14:32 Gönderen: eagleswing »

 
“If everything isn't black and white, I say, ''Why the hell not?''” John Wayne ** BJK **
HYUNDAI i30 ELITE CRDI 128PS 2013 - GRİ - İstanbul
HYUNDAI i30 TEAM CRDI 90PS 2010 - SİYAH - İstanbul
"Atatürk seni sevmek bir ibadettir." - Celal BAYAR, Türkiye Cumhuriyeti III. Cumhurbaşkanı

Çevrimdışı alsege

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 151
Ynt: Bir de bu yorumları okuyun
« Yanıtla #1 : 18 Kasım 2014, 22:07:22 »
Bu görüşlerinize tamamen katılıyorum.Ata hyundaiden Naci Efe beye,Esra hanıma,servis müdürü Alper beye ve genel müdürlükten sayın Uğur Ateş bey'e çok teşekkürler.Eğrisi doğrusuyla kesinlikle müşteri memnuniyeti çabaları oldukça iyi.Arkadaşlar arabalarımız da hakikaten oldukça iyi.Özellikle i30 ikinci elde oldukça başarılı.2 Günde sattım.Hemde aldığım fiyatın 3000 TL üzerine.Araçlarımzın kıymetini bilelim.

Çevrimdışı brk

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 353
Ynt: Bir de bu yorumları okuyun
« Yanıtla #2 : 19 Kasım 2014, 06:05:46 »
eagleswing e katılıyorum. i30 un hep sorunlarını konuşuyoruz sitede. Övgü için başlık açmıyoruz, bu yüzden i30'lar hep sorunlu gibi görünüyor, diğerlerinde hiç sorun yokmuş gibi algılıyoruz. Diğer markalarda da neler neler çıkıyor.