Gönderen Konu: Hyundai assan fabrika turu  (Okunma sayısı 9421 defa)

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1.369
  • İstanbul
Hyundai assan fabrika turu
« : 05 Temmuz 2009, 15:52:18 »
Arkadaşlar sürekli bahsedip durduğumuz şu fabrika gezisi için bir tarih belirlesek? Bildiğim kadarıyla hafta içi olmak zorunda bu turun çünkü haftasonu fabrika üretim yapmıyormuş.

Ortaya bir tarih atmaya karar verdim ;D  14 Temmuz Salı 'ya ne dersiniz?

Fabrika ile konuşan arkadaşlar haftasonu gidilemiyeceği kesin midir? Yani fabrikanın üretim yapmadığı doğru mudur?
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı beyaz sır

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 222
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #1 : 05 Temmuz 2009, 19:08:59 »
yani turu yaptıran mühendis bekir beyle görüşmüştüm.hafta sonu üretim yapılmadığı için fabrikayı gezmenin pek bir anlamı olmaz dedi.yani  robotların çalışmasını falan göremezler dedi.ben temmuz ayında izmitte yokum dolayısıyla ben katılamam.bekir bey 5-6 kişide olsa tur yaptırırız demişti. DH de söylemiştim yine söyleyim bekir bey de İ30 sahibi.onu da foruma çağırayım. ;D ;D ;D
1.6 CRDİ TEAM - KRİSTAL BEYAZ

Çevrimdışı Sobre

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 253
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #2 : 05 Temmuz 2009, 19:56:41 »
10 agustostan sonra olsa ne güzel olurdu , evleniyorumda onun hazırlıklarıyla boğuşuyorum şu anda :)
2012 Hyundai i30 1.6 crdi elite otm.

Çevrimdışı beyaz sır

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 222
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #3 : 05 Temmuz 2009, 20:08:41 »
Alıntı
author=Sobre link=topic=132.msg1417#msg1417 date=1246816601]
10 agustostan sonra olsa ne güzel olurdu , evleniyorumda onun hazırlıklarıyla boğuşuyorum şu anda :)

tebrik ederiz kolay gelsin.10 agustos dan sonra olursa ben de katılabilirim. ;D
1.6 CRDİ TEAM - KRİSTAL BEYAZ

Çevrimdışı Bu®αk!

  • i30 Master
  • ******
  • İleti: 3.895
  • Live to Ride & Ride to Live
    • forum-i30
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #4 : 05 Temmuz 2009, 20:12:20 »
Ehliyetim olsa bende gelirim ama annemle de gelebilirim. ;D

Ex

Çevrimdışı Hasan Bengi

  • i30 Profesörü
  • *****
  • İleti: 1.327
  • 26 TR 198
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #5 : 05 Temmuz 2009, 22:23:21 »
10 Agustos'tan sonra güzel olur benim içide.
Temmuz ayı içinde bende müsait degilim..
Hyundai i30 1.6 CVVT Prime


xuye

  • Ziyaretçi
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #6 : 05 Temmuz 2009, 23:22:44 »
10 Ağustos'dan sonra olursa ben de katılabilirim. Ancak ekim ayına kadar hafta içi kurslarım var bu nedenle çok istemekle beraber katılamayabilirim de.

Çevrimdışı tuncayarican

  • i30 Yolcusu
  • *
  • İleti: 51
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #7 : 06 Temmuz 2009, 08:55:50 »
aynen arkadaşlar gibi bende 10 ağustostan sonra katılabilirim, şimdi hafta içi işten ayrılmam zor olur.... ;) ;)
Hyundai i30 1.6 CRD(115PS) Prime - Ateş Kırmızı (2009)

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1.369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #8 : 08 Temmuz 2009, 00:17:27 »
Hocam fabrika gezisine herkes katılmak istiyor ama kimse bir tarih vermiyordu amacım herkese uygun olabilecek bir tarih oluşturulması için bir adım atmaktı sanırım buda yavaş yavaş oluyor  ;D

10 agustosdan sonra benım içinde uygun olabılır elbette kesın tarıh konusulurken daha kesın bır cevap verebılırım.
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı Jacks10

  • i30 Yolcusu
  • *
  • İleti: 15
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #9 : 10 Temmuz 2009, 16:12:50 »
yani turu yaptıran mühendis bekir beyle görüşmüştüm.hafta sonu üretim yapılmadığı için fabrikayı gezmenin pek bir anlamı olmaz dedi.yani  robotların çalışmasını falan göremezler dedi.ben temmuz ayında izmitte yokum dolayısıyla ben katılamam.bekir bey 5-6 kişide olsa tur yaptırırız demişti. DH de söylemiştim yine söyleyim bekir bey de İ30 sahibi.onu da foruma çağırayım. ;D ;D ;D

Evet evet Bekir bey de i30 sahibi..hatta bi i30 devirmişliği bile var, eskilerdendir :) Ben söylerim kendisine de foruma katılır en kısa zamanda..
i30 90PS TEAM CRDI (ATEŞ KIRMIZI)

Çevrimdışı Afşin

  • i30 Master
  • ******
  • İleti: 2.601
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #10 : 10 Temmuz 2009, 20:17:18 »
Bekir bey foruma katıldığında haber verinde garantiyi bozacak modifiye konularını kaldıralım :D :D
yani turu yaptıran mühendis bekir beyle görüşmüştüm.hafta sonu üretim yapılmadığı için fabrikayı gezmenin pek bir anlamı olmaz dedi.yani  robotların çalışmasını falan göremezler dedi.ben temmuz ayında izmitte yokum dolayısıyla ben katılamam.bekir bey 5-6 kişide olsa tur yaptırırız demişti. DH de söylemiştim yine söyleyim bekir bey de İ30 sahibi.onu da foruma çağırayım. ;D ;D ;D

Evet evet Bekir bey de i30 sahibi..hatta bi i30 devirmişliği bile var, eskilerdendir :) Ben söylerim kendisine de foruma katılır en kısa zamanda..

Çevrimdışı cemcam

  • i30 Müdavimi
  • ***
  • İleti: 457
  • Cem- 43
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #11 : 08 Mayıs 2010, 07:53:15 »
bu fb.gezme işini gerçekten yapma imkanımız olabilirmi?
mesela Tuna Otomotiv bu işe ön ayak olsa ;)
1.4 CVVT TEAM KRİSTAL BEYAZI-2009
                 İSTANBUL

Çevrimdışı Alican

  • Hukuki İşler Sorumlusu
  • i30 Profesörü
  • ******
  • İleti: 1.369
  • İstanbul
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #12 : 09 Mayıs 2010, 01:12:08 »
Hocam bu konuyla ilgili en büyük sorun haftaiçi kimse işini bırakıp fabrikaya gidemiyor, şu aralarda fabrikada haftasonu vardiyası bulunmamakta. Bu sebeple şuan fabrika gezisi askıda beklemekte. Merak etmeyin ilk fırsatta düzenleyi düşünüyoruz bu geziyi :)
İ30 1.6 CRDI Style Plus - Vivid Mavi

Çevrimdışı frekans76

  • i30 Profesörü
  • *****
  • İleti: 1.292
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #13 : 08 Ekim 2010, 22:01:17 »
Forum MOD ları göreve davet ediyorum.Biraz çalışın lütfen.Forum sizden fabrika gezisi bekliyor, siz araç,jant satıp-alma peşinde olduğunuzu görüyorum  ;D
Forum üyesinin birde tutturmuş modifiye modifiye diye aracın orasını burasını yamamaya çalışıyor  ;D  ;D  ;D

Arkadaşlar şaka bir yana bu fabrikaya gezi konusunda modlar sınıfta mı kaldılar acaba ? Hyundaiclub.tr  25 Eylülde fabrika gezisi düzenlemiş.Hyundai Assan Kozyatağı'ndan minübüs kaldırmış (i30 um varken kesinlikle gitmezdim minübüsle ),orada katılanlara yemek vermiş,fabrikanın bazı bölümlerini gezdirmişler,bazı bölümlerini gezdirmemişler.Beni en çok üzen şeyde gezide koşkol falan hediye etmişler ona değilde.Bayilerde gördüğümüz İ30 maket arabayı i30 olmayanlara vermeleri.koskoca hyundaiclub.te den geziye katılan 15 kişi falan saydım.

Sayın MOD lar şu geziye bir el atın, bizim onlardan ne eksiğimiz var , onlara gezi nasıl olurmuş gösterelim.Birde bir-kaç fotolarını gördüm, dolmuşa doluşmuşlar insan topluluğu.Hiç bir estetiği,güzelliği yok.
IMG]http://i55.tinypic.com/140znl3.jpg[/img]

Çevrimdışı kaan çelikci

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 202
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #14 : 08 Ekim 2010, 22:45:13 »
Ben şahsen haftaya veya yalova buluşmasından sonraki hafta fabrikaya zorunlu bir ziyaret için gidicem , gezmek için değil ama belki gezdirirler benide fabrikada :D

Arabayla ilgili şikayetlerimi fabrikaya giderek direk bildirmemin daha hızlı cevap alacağımı söyleyen birkaç kişi oldu bunlardan biride eski hyundaiassan çalışanlarındanmış !!!

Bakalım belki gelmek isteyen olursa beraber gideriz fabrikaya , tur verirlermi bilmem ?

Çevrimdışı Hasan Bengi

  • i30 Profesörü
  • *****
  • İleti: 1.327
  • 26 TR 198
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #15 : 08 Ekim 2010, 22:53:20 »
Gelip gelmiyeceğim kesin olmaz böyle bir gezi düzenlenirse fakat  bir an önce düzenlensin derim yoğun kış şartları bastırmadan.
Hyundai i30 1.6 CVVT Prime


Çevrimdışı reyhan

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 222
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #16 : 25 Ocak 2011, 14:01:45 »
Ben size cumartesi giris ayarlamistim ama gitmemistiniz :@ fabrika fazla mesai yaparken :)

Çevrimdışı Görkem

  • i30 Master
  • ******
  • İleti: 2.236
  • Değerlerimize sahip çıkalım...
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #17 : 25 Ocak 2011, 14:11:42 »
Ben size cumartesi giris ayarlamistim ama gitmemistiniz :@ fabrika fazla mesai yaparken :)

Reyhan Hanım hoşgeldiniz , uzun süredir yoktunuz.
Fabrika turu yapmakta sorun yok , askerdeki arkadaşlarımızı bekliyoruz sadece  ;)
SOKAK HAYVANLARI İÇİN BİR KAP SU , BİR KAP YEMEK BIRAKIN.ONLARIN HAYATINDA BİR FARK YARATIN

Çevrimdışı FRENIST

  • i30 Üstadı
  • ****
  • İleti: 647
  • Cihan
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #18 : 25 Ocak 2011, 16:21:44 »
reyhan hanım, bu arada bakım zamanı geliyor aracın  ;)

nerelerdesiniz bitti mi hyundai aşkınız?
Ex 

Çevrimdışı reyhan

  • i30 Sürücüsü
  • **
  • İleti: 222
Ynt: Hyundai assan fabrika turu
« Yanıtla #19 : 25 Ocak 2011, 19:49:29 »
hoşbulduk yok bitermi hyundai aşkım :)  cenazem oldu sağlık sorunları vs.. bi süredir offline olmuştum.. yeni toparladım 4 ay sonra işe bile yeni başladım ama döndüm.. hem gidişim suskun olmuştu ama dönüşüm muhteşem oldu :)) ama malesef servisle ilgilenmiyorum artık.. hyundai coşkun plazadayım.. sadece satışla ilgileniyorum ama yardım edebileceğim bişey olursa cadıyım biliyosunuz buranın servisinide ele geçirebilirm :)) .. servis danışmada tanıdık birine rastladım daha önce hyundai karalarda beraber çalıştığım bi arkadaşım.. yani bize yardımcı olur diye düşünüyorum.. yapabileceğim bişi olursa hiç üşenmem biliyosunuz :))