Gönderen Konu: i30 2009 prime a 3.5 cm veya 5 cm yay önerisi  (Okunma sayısı 6455 defa)

Çevrimdışı macone

  • i30 Yolcusu
  • *
  • İleti: 29
i30 2009 prime a 3.5 cm veya 5 cm yay önerisi
« : 06 Ağustos 2014, 18:40:03 »
 2009 prime a 3.5 cm veya 5 cm yay önerisi sizce ne olmalı.
önceki 98 accent 1.5 gls aracıma 5cm voglant spor yay taktırmıştım. ve 185/60/10 jant lastik  ( lastik olara nokian line seriri almıştım) değişimi yapmıştım ve yok böyle bir şey demeye başlamıştım. harika yol tutuşa , şerit değiştirmeye ve viraj alma fren yapmaya sahip oldu. tek eksisi konfor kayboldu. ist / esenyurt ta taşınmıştım sokakları yolları berbat bu yüzden bu semtte taşındığıma pişman oldum. fakat düz yollarda ve hafif bozuk yollarda sorun yok haliyle.
şimdiki i30 um konforu çok çok iyi ama yollar aynu :( yine aynı semtteyim fakt yay değişimi yaptırmak istiyorum. çünkü virajlarda aracım beni tedirgin ediyor ,korkutuyor ve daha yeni olduğu içinde tam alışamadım yumurta kasama göre daha yüksek ,sanki arkası kayacak gibi geliyor ve tereddüt içerisinde kalıyorum. accentimle çok çok rahat virajlara giriyordum banamısın demiyordu. i30 umun lastikleri 225/45/17 olmasına rağmen ve lastiklerim yine nokian line serisi ile değiştirmeme rağmen korkutuyor. acaba ben aracımı tam tanımadığım için , limitlerini bilmediğim içinmi böyle ? yada gerçekten virajlarda çok iyi değilmi yol tutuşu nsizce nasıl ( kullanıcılar ne diyor bu konuda bilmeyi çok istiyorum) aracı bana anlatabilirmisiniz.
bu sebeplede 5cm konfor kaybını yok ediyor diye 3.5 cm lik yay taktırmayı düşünüyorum. bu sefer voglant değilde eibach kullanmak istiyorum . fiyatları pahalı, daha uygun fiyata iyi özellikte ne kullanabilirim tecrubeniz varmı bu konuda.
yada en iyisi olsun diye eibach mi alayım?
görüşleriniz nedir bu konuda..

Çevrimdışı mert_303

  • i30 Yolcusu
  • *
  • İleti: 2
Ynt: i30 2009 prime a 3.5 cm veya 5 cm yay önerisi
« Yanıtla #1 : 12 Kasım 2014, 17:58:51 »
Merhaba arkadaşım..

Ben de aracımı yeni aldım senin gibi kararsızım sen aracı sürüş güveliği için basmak istiyorun bense  görsellik olarak bi önceki aracım corolla idi onu spor yay ile basmıştım piyasadaki sıradan spor yaylar ile bastım gayet başarılıydı fakat aynı araca arkadaşım vogtland aldı konforu bile bi farklı o yüzden vogtlant tavsiye ederim tabi i30 da ki sonuc ne olur daha bi bilgim yok cok yakında önlere coil arkalara pres yaptırcam o zaman gözlemlerimi yazarım belki senin içinde farklı bir açıdan bir fikir olur.
1.6 CVVT mode oto. gümüş 2010